Home Találkozók III. Balaton-felvidéki Nosztalgia Mini Tábor

III. Balaton-felvidéki Nosztalgia Mini Tábor

A Balaton-parton járva óhatatlanul is elkapja az embert a nosztalgia, eszébe jutnak az úttörő- vagy gyermektáborok, a SZOT-üdülők, a Zimmer Ferik, 30-40 évvel ezelőtti nyarak gondtalan gyermekként, és a pillanat, amikor apa vagy anya hazajött a munkából a vállalati beutalót lobogtatva.

Akinek ismerős az érzés, az most átélheti újra egy „retro” Mini-találkozó keretében az északi part legeldugottabb zugában, Pálkövén, immár harmadik alkalommal! … ami igazából második, mert 2018 után tavaly sajnos csak négy szobát kaptunk, így találkozó helyett csak egy kis baráti nyárbúcsúztatót rögtönöztünk, szervezett programok nélkül. Viszont mivel mindkettő felejthetetlenre sikerült, ezúttal kipróbáljuk a kettő elegyét: sokan leszünk, de nem lesznek „kötelező” programok, inkább rábízzuk magunkat az időjárásra és a hirtelen ötletekre, ami a Balaton-felvidéken csak jól sülhet el. Azért persze van egy-két terv is a tarsolyban. 🙂

Hogy mi vár rátok? Indián nyár (de ha nem, az se baj), hamisítatlan tábori hangulat menzával, tábortűzzel és szalonnasütéssel, vörös homokkő mindenütt, a Balaton legnagyobb tölgyese és legmélyebb strandja, nagy közös minizés(ek) a Tapolcai-medence tanúhegyeinek árnyékában és a Káli-medence hangulatos kis falvain át, de elsősorban pihenés és nagy beszélgetések.

Program

A programok nincsenek kőbe vésve, hangulattól és időjárástól függően az aktív és passzív időtöltés aránya változhat, a lényeg, hogy mindenki jól érezze magát. De nagy vonalakban a következő:

2022. szeptember 1., csütörtök
„Nulladik nap”. Én már ott leszek, akinek van kedve, lejöhet már csütörtökön, csak jelezze nekem előre. Pihenünk, strandolunk, sörözünk, beszélgetünk vagy sétálunk a faluban.

2022. szeptember 2., péntek
Érkezés akár reggeltől, szállás elfoglalása, strand, szabadprogram. A többiek várható érkezése miatt nem megyünk messze, csak ha már együtt van a csapat. Vacsorát kapunk, de később összegyűlhetünk még a tábortűznél is.

2022. szeptember 3., szombat
Reggeli után minizünk egyet a Tapolcai-medencében, majd – az időjárás függvényében – teszünk egy rövid sétát a Balaton-felvidék egyik legszebb helyére. (Ebből csak 200 méter lesz nehéz terep, de kényelmes sportcipőt mindenképp hozzatok!) Utána Badacsonyban megebédelünk, majd visszamegyünk a táborba, ahol vár a sör/fröccs, a strand, a pihenés, majd vacsora után esetleg egy újabb – vagy ha előző nap nem volt, első és utolsó – tábortűz.

2022. szeptember 4., vasárnap
Búcsú és hazautazás. Na még mit nem! A találkozó háromnapos, amibe a vasárnap is beletartozik. Aki reggel elmegy, nemcsak gúny tárgyát fogja képezni, hanem egy csomó jó dologról le is marad! Reggeli után kényelmesen összepakolunk, kijelentkezünk, majd a Káli-medencében is minizünk egyet. Dörgicsén ebédelünk, és ha kedvünk tartja, még hazafelé is vár bőven látnivaló.