ENGLISH
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Öcsi Bácsi III. Mini Találkozója - 2009.09.04.

Minden úgy kezdődött, hogy a többiek mondták, hogy ez mindig az év egyik legjobb találkozója, ezért ott a helyem. Így pénteken három óra felé sikerült elindulnunk Győrből Kaposszekcsőre. Kis minis különítményünk (Tibi, Linczy és én) megpihent Siófokon, hogy felkerülhessenek a „John Cooper”-es matricák. Itt találkoztunk „Zsiráf” Zolikával és Borbély Tomival. Persze semmilyen találkozó nem telhet el egy kisebb szerelés nélkül, ezért egy egy órás szervizállásban nekünk is volt részünk. Már a sötét éjszakában, villámok és gondolom dörgések közepette (nem hallottam, mivel szólt a zene) beértünk más miniseket is és immár hatan mentünk Öcs Bácsiékhoz. 9-10 felé meg is érkeztünk és rögtön egy „welcome drink”-kel kezdtük meg az estét. Ezt a Minik fényénél történő sátorállítás követte, majd még sok-sok welcome drink.

Másnap reggel (nekem tényleg reggel volt, mert a sátor nem volt annyira kényelmes, hogy az ember sokáig szundikáljon, bár ez sokakat nem érdekelt, így nekik inkább 11 körül) összegyűlt az egész csapat, olyan 30-35 Mini. Mielőtt megmutattuk volna kis járgányainkat Dombóvárnak, mindenki beszélgetett - és persze józanodott - a finom babos káposzta illatáradatában. Sikerült elindulnunk és a hírhedt Camel Büfé fedőnevű pub-ban meginni a reggeli kávét. A felvonulásról hazaérve megcsodálhattuk a többnél több Minit, néhány Jaguárt és egy gyönyörű Citroën DS-t.

Ebéd után folytattuk utunkat Hőgyészre, a híres Gr. Apponyi kastélyba, ahol idegenvezetéssel körülnéztünk, majd jöhetett a második kör kávé a nyugalommal teli kastélyudvarban. A hazavezető úton szerencsénkre egy szerpentines szakasz is volt, amit Szisziék lezártak a kedvünkért és mindenki odarakhatta a kis Minijét kicsit.

Szisziéknél már várt minket a tárcsán sütött nyálcsorgató husi, amit a szervezők nagyon kiszámoltak, hiszen pontosan elfogyott és mindenki jóllakott. Ekkor már a hangulat megvolt és kezdődhetett a rendhagyó esti rallye. Egy régi térkép (valamint járókelők, kocsmában üldögelők és diákok) segítségével kellett Dombóvár nevezetességeit megkeresünk és ott az itinerünket az állomásokon várakozó segítőkkel lepecsételnünk. Szisziék az egyik állomáshoz kitaláltak egy bónusz feladatot is, amit BAS nyert meg, mivel ő tudta a legszexisebben facsarni azt a bizonyos pálinkás köcsögöt.

Miután befejeződött a rallye és mindenki épségben megérkezett, megünnepeltük Kollár Laci 18. születésnapját, majd a díjkiosztó következett. Az este folyamán a kis minis csapat egy hordó sört is betermelt, ami szerencse volt, hiszen az autoklampiar azzal fenyegetőzött, hogy a maradékkal lemossa csodaszép Minijét. Ezután a csendes éjszaka roppant holdfényes súlya nehezedett a sokat látott Varázs Garázsra. A nyugalmat alig zavarta egy kis karaoke, tánc, poharazgatás és tűzijáték:-)

Vasárnap reggel a sátorból hallottam, ahogy Linczy másnaposan próbálja magát szalonképes állapotba hozni a délelőtti diplomaosztójára. Nagy nehezen mi is felébredtünk, nagyon jót reggeliztünk, majd a társaság nagyobbik felétől fájó búcsút vettünk. Mire mindenki felkelt, az egész délelőtt tartó quadozás miatt már elég éhes volt a csapat. Meglátogattuk hát a nem messze található Csendespihenő éttermet, ahol nagyon finomat ettünk. Ebéd után összeszedve magunkat lebontottuk a sátrakat, majd elindultunk a Balaton felé, ahol kinéztük a legalkalmasabb kempinget az esetleges 2012-es IMM számára. Siófok után Balatonfüreden tettünk egy kisebb kempingtúrát, majd elfogyasztottunk egy vacsit a helyi resti „éttermében”. Ezután Julcsitól és Linczytől elbúcsúztunk Adri, Csabi, Tibi és én már hazafelé vettük az irányt.

Szűcs Petra

Belépés

Név:

Jelszó:

Regisztráció

Szavazás

Milyen kütyün keresztül olvasod a honlapunkat?

szavazás állása és régi szavazások