Hát, tudjátok pont erről beszélek! Mivel csodák a fémekkel (karosszéria) nincsenek, persze, hogy reagálnak a környezet hatásaira: oxidálódnak, melegszenek, lehűlnek, stb. Az oké, hogy az eladni kívánt autók többsége (NEM MIND!!!) olyan, amilyen. Az is tény, hogy ezeket vhogy el szokták sumákolni, vagy ha jóhiszemű vagyok, akkor maradjunk annyiban, hogy ezekre a nem látható problémákra ``nem derül`` fény... Pedig a tulajdonos jóhiszemű (MERT ILYEN IS VAN!!!) Eddig ez mind oké.
Én azt nem értem, hogy ha már vki hegeszt egy foltot az autóra, akkor fél órával többet, meg egy cm átmérőn mért vágókorong-ráfordítással miért nem tudja KORREKTEN kivágni a roncsolódott részt?????????? Ott ugyanis továbbra is dolgozik a korrózió, azzal súlyosbítva, hogy a régi és az új lemezelés között nem lehet teljes korrózióvédelmet kialakítani (legalább egy alapozó), plusz a két lemez között megáll a víz!!! Plusz kívülről le van gyógyítva szilóval... Kívülről nem jön be, oké. DE KI SEM TUD FOLYNI A VÍZ... A barbárja ugyanazzal a folttal rombol, amivel JAVÍTANIA kellene!!! Ez az ami széttolja a kasztnit (meg az agyam...)
A dobbetét szerintem a Minis társadalom törődő részét erdekelné! Ha megvan a bariszodnak és tényleg szépen zár (be lehet bújtatni a szélesítés alá is, meg nem kell lerobbantani ha le akarja szedni az ember...) szerintem érdemes levenni egy mintát és csinálni... Az tuti, hogy lenne rá kereslet.
A hátsó résszel kapcsolatban Béci igazad van, a legjobb lenne, ha rendesen ki lehetne takarítani, akkor nem lenne gebasz! Ahhoz szerintem olyan karosszériás kell, aki veszi a fáradtságot és ILLESZKEDŐ éleket produkál, jól lezárja a lemezek találkozását, egy olyan festő kell, aki korrektül kinyomja az éleket és RENDESEN visz fel festéket is. VAGY: CSINÁLD MAGAD... Nem részletezem. De mindenképpen ezek együttes megléte hozná meg a kívánt eredményt. Ha nem zárjuk el a lemezeket az oxidációtól (lehetőleg a helyi igénybevételek figyelembe vételével - pl motortér és hátsó dob közötti különbségek...) akkor csak egy lehet a vége... Ha pl BBazsi nem akarja a kálváriát megjárni kénytelen lekaparni a festéket... Pedig egy KIS munkával az az autó is több lett volna, mint egy egy-két éves projekt... (Bocs, a festő szempontjából!!!)
Én is csípem a kisautóm, meg is fogom csinálni/csináltatni, tök nagy ingerenciám van a ``bütykölésre``, szóval klappol minden, csak hát ezeket a dolgokat mind-mind egy ici-pici plusszal (vagy ha szó szerint nézzük, akkor a szakmák alapjaival???!!!) meg lehetne úszni és ráérnénk 10-20-30 évenként ezt-azt lecserélni!
Ha egy leendő tulajdonos mondjuk (és elnézést, ha vkit megszemélyesítettem, nem szerettem volna!) irodista, vagy Hölgy, vagy bölcsészkarra készülő ``érettségiajándékMinis``, stb. és nincs sem affinitása, sem bátorsága, sem ideje, sem kedve, sem stb. átbogarászni az autót hónapról-hónapra, akkor a fenti (lenti) problémák egy szép nagy papírtigrissé nőnek, aminek ``SZÁMLA`` a neve...
Tehát: KEDVES LEENDŐ MINI TULAJDONOSOK! A VÁSÁRLÁSKOR NYITOTT SZEMEKET KÍVÁNOK!!! (és/vagy egy tapasztalt harcost Magatok mellé!!!)
|